Sütés fájdalom a térdben

Térdfájdalom okai és kezelése

A következő gyakorlatokat fizioterapeuták állították össze. Segítségükkel otthon is megszabadulhatsz a kínzó fájdalomtól és sütés fájdalom a térdben teheted a mozgást!

A legjobb eredmény érdekében minden második órában szer végezd el a gyakorlatokat egészen estig, míg le nem fekszel. Térdnyújtás ülő pózban Ülj egyenesen egy széken, talpak a talajon.

sütés fájdalom a térdben

Lassan emeld fel a fájós lábadat és egyenesre nyújtsd ki, míg nem érzed, hogy a combizmod dolgozik. Tartsd ezt a pózt mi a teendő, ha a térdízület sérült másodpercig, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe.

Térdfájás 13 oka, 4 tünete, 8 kezelési módja [teljes tudásanyag]

Ismételd szer. Térdnyújtás két székkel Ülj egy székre és helyezz magaddal szembe egy másik széket. Erre tedd fel a fájós lábadat úgy, hogy csak a sarkad érintse a széket. Enyhén hajlítsd be a lábadat, a lábujjak felfelé nézzenek.

sütés fájdalom a térdben

Térded legyen laza, a lábad egyenes. Tartsd 2 másodpercig, majd térj vissza a kiinduló helyzetbe. Hajolj előre mindkét kezeddel és helyezd őket a térded fölé.

8 egyszerű gyakorlat a térdfájdalom enyhítésére

Lassan nyomd le őket és egyenesítsd ki a térded a kezeddel, míg enyhe feszülést érzel a térdben. Tartsd meg 2 másodpercig, szer ismételd. Térdnyújtás álló helyzetben Állj egyenesen és a fájós lábad sarkát helyezd egy alacsony lépcsőfokra vagy a talajra. Lassan nyúlj előre mindkét kezeddel, sütés fájdalom a térdben fogd meg a térdedet. Finoman nyomd le és egyenesítsd ki a térded, míg kellemes feszülést nem érzel. Tartsd 2 másodpercig, majd ismételd szer.

Térdfájdalom okai és kezelése

Ha a fájdalom a térdben van, fordítsd kifelé a lábad a gyakorlat közben. Ha a térd kívül fáj, fordítsd a lábad befelé. Térdhajlítás ülő helyzetben Ülj egyenesen, lassan hajlítsd be a térded és mindkét kezeddel fogd meg a bokádat, majd húzd felfelé a lábad a mellkas irányába, a sarkakat pedig a feneked felé.

sütés fájdalom a térdben

Tartsd 2 másodpercig és szer ismételd. Térdnyújtás álló helyzetben Állj egyenesen, a fájós lábad sarkát tedd egy székre. Ha szükséges, kapaszkodj meg a székben, hogy megtartsd az egyensúlyodat.

A térdfájdalom 11 leggyakoribb oka, amit szinte mindenki rosszul kezel! Az okok nagyon változatosak lehetnek. A térd ízület egy nagyon komplex ízület. A térdfájdalom diagnózisához szükséges a kiváltó ok ismerete, hogy azt megfelelően kezelni lehessen, és a további fájdalmat megelőzhessük.

Lassan hajolj előre és nyomd a sarkadat a feneked felé, míg nem érzel kellemes feszülést a térdben. Tartsd 2 másodpercig és ismételd szer. Ha ez a gyakorlat kényelmetlen volna, próbálj meg egy összecsavart törülközőt a térded mögé tenni, ez majd csökkenti a diszkomfort érzetet.

Térdnyújtás térdelő pózban Térdelj le, térded alá helyezz egy párnát.

Lassan térdelj hátra a sarkaidra, miközben a kezeid előtted vannak a talajon. Enyhe feszülést kell érezned a térdedben.

A térdfájdalom 11 leggyakoribb oka, amit szinte mindenki rosszul kezel!

Tartsd 2 másodpercig, ismételd szer. Majd feszítsd meg újra, de most emeld fel a kezedet a talajról és ülj a sarkaidra. Tartsd 2 másodpercig, majd térj vissza a kezdő pozícióba.

Térd erősítés álló pozícióban Állj egyenesen vállszéles terpeszben. Mögötted egy szék, előtted egy nyitott ajtó legyen, így mindkét kilincsbe egyszerre tudsz kapaszkodni.

Lassan ülj vissza, amíg határozottan feszültséget csontritkulásos kenőcsök listája érzel a térd körüli izmokban. Naponta két alkalommal ször ismételd.

sütés fájdalom a térdben

Féllábas térdhajlítás Állj egyenesen azon a lábadon, amelyik fáj, egy székre támaszkodj. Hajlítsd be a fájós lábadat, így a nem fájós lábad is lejjebb kerül a padló szintjéhez.

sütés fájdalom a térdben

A térd körüli izomokban kell feszültséget érezned. A hajlítás másodpercig tartson. A térd mindig előre nézzen.

sütés fájdalom a térdben

Hasonlóanyagok